رییس شبکه بهداشت و درمان سلسله گفت: ۴۵ هزار و ۵۳۶ دُز واکسن کرونا تاکنون برای گروه‌های هدف واجد شرایط در این شهرستان تزریق شده است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، دکتر کرم حسین حسنوند رییس شبکه بهداشت و درمان سلسله گفت: ۴۵ هزار و ۵۳۶ دُز واکسن کرونا تاکنون برای گروه‌های هدف واجد شرایط در این شهرستان تزریق شده است و مشکلی در خصوص تامین واکسن مورد نیاز وجود ندارد.

دکتر کرم حسین حسنوند اظهار داشت: تاکنون ۲۵ هزار و ۲۸۷ دُز واکسن سینوفارم در مرحله اول، ۱۱ هزار و ۳۴ دُز در مرحله دوم، چهار هزار و ۱۸۴ دُز واکسن آسترازانکا در مرحله اول و یک هزار و ۱۴۹ دُز در مرحله دوم تزریق شده است.

او با اشاره به سایر واکسن‌های تزریق شده در شهرستان، عنوان کرد: سه هزار و ۱۱۵ دُز واکسن برکت، ۷۳۰ دُز واکسن اسپوتنیک و ۳۷ دُز نیز واکسن بهارات به جامعه هدف شهرستان تزریق شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان سلسله با بیان اینکه تزریق واکسن ایمنی کامل در برابر ابتلا به کرونا ایجاد نمی‌کند گفت: افرادی که واکسن دریافت کرده اند همچنان خطر ابتلا به کرونا برای آن‌ها وجود دارد و تنها در مقابل درگیری شدید ویروس ایمن می‌شوند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.