مسئول بیمه بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خراسان جنوبی گفت: حمایت‌های بنیاد برکت، تاکنون طعم شیرین فرزند دار شدن را به ۵۸ زوج نابارور روستایی استان چشانده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، جوان مسئول بیمه بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خراسان جنوبی گفت: بیمه برکت با هدف ارائه خدمات بیمه‌ای ارزان قیمت به روستائیان تشکیل شده که از سه سال قبل نیز بحث حمایت از زوج‌های نابارور روستایی را در دستور کار قرار داده است.

او افزود: در این طرح زوج‌های نابارور روستایی برای انجام کار‌های درمانی از سوی بیمه برکت به مراکز طرف قرار داد معرفی می‌شوند و کار درمان آنان پیگیری می‌شود.

جوان اظهار کرد: از ۲ هزار و ۵۰۰ متقاضی، تاکنون ۳۵۰ نفر تأیید نهایی شده و درمان آنان در حال پیگیری است که از این تعداد تاکنون ۵۸ زوج نابارور روستایی صاحب فرزند شده اند.

مسئول بیمه بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خراسان جنوبی تصریح کرد: اعطای تسهیلات به زوج‌های نابارور در طرح بنیاد ۱۵ خرداد، بیمه دهیاری ها، حمایت از ۲ هزار کودک تحت پوشش بهزیستی با بیمه تکمیلی، بیمه عمر ۱۵۰ مددجوی کمیته امداد و بیمه تکمیلی روستائیان با تخفیف ۹۰ درصدی از دیگر خدمات بیمه بنیاد برکت در استان است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.