جنگنده‌های متجاوز سعودی-آمریکایی استان‌های مأرب و الجوف را بمباران کردند و استان صعده نیز آماج حملات موشکی و توپخانه‌ای ارتش سعودی بود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، جنگنده‌های متجاوز سعودی-آمریکایی ۲۳ بار استان‌های مأرب و الجوف را بمباران کردند و استان صعده نیز آماج حملات موشکی و توپخانه‌ای ارتش سعودی بود. این در حالی است که متجاوزان به یمن و مزدورانشان به نقض توافقنامه آتش بس در الحدیده ادامه دادند و حدود ۲۳۰ بار آن را نقض کردند.

شهرستان‌های الجوبه و حریب در استان مأرب در هفده نوبت، شهرستان صرواح در همین استان در دو نوبت و شهرستان العبدیه در استان مأرب در یک نوبت و شهرستان خب و الشعف در استان الجوف در سه نوبت بمباران شدند.

نیروی زمینی ارتش سعودی نیز مناطق مختلف شهرستان‌های رازح و شدا را در استان صعده یمن هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای خود قرار داد.

متجاوزان به یمن و مزدوران آنان ۲۲۸ بار توافقنامه آتش بس در الحدیده را نقض کردند که ایجاد استحکامات جنگی در شهرستان‌های حیس، الدریهمی و الجبلیه، شش حمله هوایی هواپیما‌های جاسوسی به شهرستان‌های الفازه و التحیتا، پرواز ۲۶ فروند هواپیمای جاسوسی بر فراز منطقه کیلومتر ۱۶، الخمیس، حیس، الجاح، الجبلیه، الدریهمی و التحیتا و نیز ۱۲ حمله موشکی و توپخانه‌ای و ۱۷۲ مورد شلیک با انواع اسلحه از موارد گزارش شده نقض در استان الحدیده در ساعات گذشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار