رییس قوه قضاییه از اختصاص ۱۵۶ میلیارد تومان اعتبار به دستگاه قضا در استان قزوین برای خدمت رسانی بهتر به مردم خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای در نشست خبری در قزوین گفت: ۱۵۶ میلیارد تومان به سازمان زندان‌ها، پزشکی قانونی، دادگستری و سازمان‌های دیگر برای خدمت رسانی بهتر به مردم اختصاص پیدا کرد.

به گفته وی، ۳۲ میلیارد تومان از این میزان از بودجه استانی تامین می‌شود.

رییس قوه قضاییه ابراز امیدواری کرد با این بودجه گام بلندی در شش ماهه دوم و همچنین سال آینده برای حل مشکلات مردم برداشته شود.

حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای گفت: دستگاه قضا تلاش می‌کند تا بتواند در تحقق عدالت و مبارزه جدی‌تر و بدون تبعیض با فساد از قشر‌های محروم و امنیت و آرامش جامعه حمایت کند.

وی با اشاره به دیدار‌های امروز خود گفت: در این دیدار‌ها تولید کنندگان، نخبگان، هنرمندان، فرهیختگان، صنعتگران، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و همچنین قضات و کارکنان دادگستری نقطه نظرات، مطالب و نقدهایشان را مطرح کردند.

رییس قوه قضاییه اضافه کرد: همچنین برخی از مردم مشکلات خود را به صورت انفرادی با بنده و ددیگر همکاران مطرح کردند و قرار شد نامه‌های آن‌ها پیگیری شود.

وی در ادامه گفت: قزوین دارای مردمی متدین، شهید پرور، دارای سوابق بسیار دیرینه، تاریخی و مذهبی است و علما، هنرمندان و ادیبان بزرگ و شهدای والا مقام دارد.

حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای گفت: قزوین، استانی صنعتی با بیش از ۳ هزار واحد تولیدی، یک درصد جمعیت کشور را داراست و بهره وری و درآمد آن ۴ درصد از کل کشور است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار