سه طرح عمرانی در آرامستان بهشت معصومه(س) قم با اعتباری بالغ‌ بر ۱۰ میلیارد تومان در حال اجراست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  سید سیف‌الدین موسوی‌ نیارکی،مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها برای افزایش خدمات به شهروندان در آرامستان بهشت معصومه (س) اظهار کرد: عملیات جدول‌گذاری این آرامستان به همراه طرح زیرسازی و توزیع ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع آسفالت در معابر این آرامستان با اعتباری بالغ بر  ۱۰۰ هزار میلیارد ریال در حال اجراست.

او اضافه کرد: این ۳ طرح عمرانی پیشرفت فیزیکی مطلوبی دارد و طبق برنامه زمان‌بندی‌شده تا پایان فصل پاییز به‌صورت کامل تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم با بیان این که  مناسب‌سازی ساختمان‌ها، معابر و فضا‌های عمومی آرامستان بهشت معصومه (س) با اعتبار ۳۰۰ میلیون ریال در دست اقدام است، تصریح کرد: پروژه برق‌رسانی و روشنایی (نیروگاه خورشیدی) با اعتبار ۷ میلیارد ریال، گسترش فضای سبز در محوطه با اعتبار ۵ میلیارد ریال و ایجاد و تعمیرات مبلمان شهری با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در حال اجراست.

به گفته موسوی نیارکی، پروژه انشعاب آب، حفر چاه و سپتیک تانک در دارالسلام، شفته‌ریزی و فرش موزاییک در دارالسلام و شیب بندی و تسطیح محوطه در دارالسلام هر کدام با برآورد هزینه ۲ میلیارد ریالی نیز در حال انجام عملیات عمرانی است.

او عنوان کرد: سرویس بهداشتی آرامستان دارالسلام نیز با اعتبار ۴۰۰ میلیون ریالی به‌زودی تکمیل می‌شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۰۸ مهر ۱۴۰۰
رونق در این خانه اگر نیست صفا هست...
آخرین اخبار