تازه‌ترین اخبار ورزشی استان قم را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، تازه ترین خبر‌های ورزشی استان قم به ورزش‌های همگانی و پینگ پنگ اختصاص دارد.

 آغاز مسابقات استانی ثبت رکورد از فردا

مسابقات ثبت رکورد از مجموعه ورزشی های همگانی به مناسبت هفته دفاع مقدس و بزرگذاشت ۳۱۳ شهید ورزشکار قم در ۱۰ رشته ورزشی  با همکاری هیئت وزنه برداری و پرورش اندام استان و ستاد اجرایی فرمان امام برگزار و به نفرات برتر جوایزی اهدا می‌شود.

این رویداد ورزشی فردا جمعه نهم مهرماه از ساعت ۸ صبح در ورزشگاه شهید حیدریان قم آغاز خواهد شد.

 در این مسابقات ورزشکاران طناب زنی، لیفت، حرکت اسکوات، حمل چمدان، تیراندازی با تفنگ بادی، بلندکردن کنده، پرش جفت، حمل کیسه شن و روپایی برای ثبت رکورد تازه با یک دیگر به رقابت خواهند پرداخت.

رکورد زنی با طناب

 مسابقات در ۳ رده سنی مختلف برگزار خواهد شد و نونهالان زیر سال در ۲ دسته بالا و زیر ۳۰ کیلوگرم، نوجوانان زیر۱۸ سال در ۲ دسته مثبت و مفنی ۵۰ کیلوگرم و جوانان زیر ۲۳ سال در دو سته مثبت و مفنی ۷۰ کیلوگرم در قالب این مسابقات با یک دیگر رقابت خواهند کرد.

میزبانی قم از مسابقات پینگ پنگ

 براساس برنامه ریزی‌های فدارسیون پینگ‌پنگ ، استان قم طی روزهای ۹ و ۲۲مهرماه امسال  میزبان ۲ رویداد ملی پینگ‌پنگ در رده‌های سنی بزرگسالان و نوجوانان خواهد بود.

مسابقات بزرگسالان منطقه ۶ کشور با شرکت استان های قم مرکزی و همدان نخستین رویداد ملی این رشته ورزشی است که فردا نهم مهرماه  در قم برگزار می شود.

این رقابت ها صبح روز جمعه به مدت یک روز در سالن تنیس روی میز ورزشگاه جهان پهلوان تختی قم با حضور ۳۰ ورزشگار آغاز می شود.

 ورزشکار برتر این رقابت ها برای حضور در مرحله نهایی کشور که ۲۶ و ۲۸ آبان ماه برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

 مسابقات پینگ پنگ

 برگزاری تور ملی رده سنی نوجوانان کشور دیگر رویدادی است که  ۲۲ مهر ماه امسال  به میزبانی هیئت تنیس استان قم برگزار خواهد شد.

 افراد برتر این مسابقات نیز برای حضور در تور ملی که در روزهای ۱۷ و ۱۹ آذرماه امسال در یکی از استانهای کشور ترتیب خواهد یافت، اعزام می شوند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار