استاندار کرمانشاه گفت:امکانات، وسایل و تجهیزات آتش نشانی کرمانشاه باید متناسب با یک کلانشهر باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،بازوند در آیین تجلیل از پرسنل آتش نشان شهرداری که به مناسبت روز آتش‌نشانی و ایمنی برگزار شد ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های آتش نشان‌ها را برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس عنوان کرد.

او در ادامه به روایت ایثارگری شهید علی لندی نوجوان فداکار ایذه‌ای در نجات جان انسان‌ها پرداخت و افزود: شهید لندی در واقع در نقش یک آتش نشان در آن آتش سوزی حضور یافت و یکی از صفحات درخشان تاریخ را رقم زد و همه آتش نشان‌ها هم در طول دوران خدمت خود از این ایثارگری‌ها بسیار انجام داده‌اند.

بازوند تاکید کرد: تاریخ از این فداکاری‌ها همیشه به نیکی یاد خواهد کرد و در یاد و خاطره مردم هم ماندگار خواهد ماند.

او ادامه داد: مردم آتش نشان‌ها را یک نیروی مردمی و امین می‌دانند که در بحران‌ها و مشکلات از آن‌ها طلب یاری و کمک می‌کنند.

بازوند اعتماد مردم را بزرگترین سرمایه سازمان آتش نشانی دانست و بیان داشت: بی گمان این سرمایه عظیم با ازخودگذشتگی، ایثار، رشادت، شهامت و شجاعت این جوانان فداکار به دست آمده است و آن‌ها با این صفات برجسته در جامعه شناخته می‌شوند.

او گفت: آتش نشان‌ها در بحران‌ها و حوادث گوناگون در خط مقدم و پیش قراول حضور در رویداد‌ها قرار دارند و با ایثار و از خودگذشتگی هزینه‌ها را بسیار کاهش می‌دهند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.