هیات امنای مجمع خیرین تامین سلامت فارس در پیامی انتصاب محمد هادی ایمانیه به عنوان استاندار و نماینده دولت در استان فارس را تبریک گفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مجمع خیرین تامین سلامت فارس با انتشار پیامی به استاندار جدید، انتصاب وی را تبریک گفتند.

در این پیام آمده است:

"جناب دکتر محمد هادی ایمانیه"

با سلام و درود، انتصاب شایسته جنابعالی که نمونه‌ای سرامد از مدیران مردمی هستید به عنوان استاندار جدید فارس و نماینده عالی دولت در این استان را صمیمانه تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون شما در سنگر خدمتگزاری به مردم شریف و استان را از خداوند متعال مسئلت مینماییم.

در میان مشکلات و معضلاتی که این استان امروز با آن‌ها روبه رو است، خبر انتصاب شما نویدبخش آینده‌ای بهتر برای ارتقاء و شکوفایی هر چه بیشتر این استان است.

مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس ضمن همراهی و حمایت از جنابعالی، در همراهی و همکاری در اجرای برنامه‌ها و کمک به هرگونه اقدام هم‌راستا با توسعه استان در این مسیر پرمشکل، دریغ نخواهد کرد.

امید است با تدبیر و سخت کوشی و درایت جنابعالی که از جنس این مردم و آشنا به مسائل و مشکلات جامعه هستید، روز به روز شاهد اعتلا و سربلندی استان پهناور فارس در پرتو عنایت خداوند متعال و حضرت ولیعصر (عج) باشیم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار