مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت: علی عظیمی بعنوان مربی و محمدمبین عظیمی بعنوان کشتی گیر وزن ۹۲ کیلوگرم، پدر و پسر سقزی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد زیر۲۳ سال دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،حامد جولایی مدیر کل ورزش و جوانان کردستان  اظهار داشت: علی عظیمی از مربیان زحمت کش است که سالهاست در سالن‌های کشتی سقز مربی گری می‌کند و شاگردان ممتاز زیادی را پرورش داده است.

جولایی با بیان اینکه روابط عمومی فدراسیون کشتی ایران، عظیمی مربی با دانش و پرتلاش سقزی را به عنوان کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد امید ایران برای حضور در مسابقات جهانی انتخاب کرد، افزود: امید است این مربی کردستانی در تیم ملی خوش بدرخشد.

او به دعوت شدن محمد مبین عظیمی به اردوی تیم ملی زیر ۲۳ سال کشتی آزاد هم اشاره کرد و گفت: عظیمی به دلیل شایستگی و نبوغ بالا چندین بار به اردوی بزرگسالان تیم ملی کشتی آزاد دعوت شده که امیدواریم در آینده مدال‌های خوش رنگی را برای کردستان بدست آورد.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان یادآور شد: عظیمی در چند سال اخیر توانسته قهرمانی آسیا را در نونهالان و همچنین چندین قهرمانی کشوری را بدست بیاورد و شانس خوبی برای تصاحب مدال‌های بین المللی و المپیک دارد.

جولایی اضافه کرد: مرحله اول اردوی تیم ملی کشتی آزاد زیر ۲۳ سال برای حضور در رقابت‌های جهانی روز‌های ۱۰ تا ۲۲ مهرماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

او یادآور شد: نفرات دعوت شده در وزن ٩٢ کیلو گرم به این اردو، محمدمبین عظیمی (کردستان) و امیرحسین فیروزپور (مازندران) هستند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد زیر ۲۳ سال، تقی اکبرنژاد، مربیان، مراد محمدی و یاسر طهماسبی (مازندران)، رسول دهقان نژاد (تهران) علی عظیمی (کردستان) و ماساژو تیم هم بر عهده حسین غلام زاده است.

رقابت‌های کشتی زیر ۲۳ سال (امید) قهرمانی جهانی روز‌های ۱۰ تا ۱۶ آبان ماه در شهر بلگراد کشور صربستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

برچسب ها: کشتی آزاد ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.