مدیر ارشد تحقیقات هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی شرکت اپل در کنفرانس سالانه GTC انویدیا سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از appleinsider، سمی بنگیو، مدیر ارشد تحقیقات هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی اپل قرار است سخنران کنفرانس سالانه GTC انویدیا در ماه نوامبر باشد. انویدیا سخنرانان برتر این کنفرانس را که بین ۸ تا ۱۱ نوامبر ۲۰۲۱ برگزار می‌شود، اعلام کرد. Bengio در این رویداد در کنار اعضای PayPal، Snap، Amazon، Facebook، Google و Epic Games سخنرانی می‌کند. انویدیا درباره این رویداد نوشت: "سخنرانان در مورد آخرین پیشرفت‌ها و دستاورد‌ها صحبت خواهند کرد که برخی از بزرگترین صنایع جهان مانند مراقبت‌های بهداشتی، حمل و نقل، تولید، خرده فروشی و امور مالی را متحول می‌کند."

کنفرانس سالانه GTC انویدیا

بنجیو در اوایل سال ۲۰۲۱ به اپل پیوست تا واحد تحقیقاتی جدید هوش مصنوعی را در تولید گوشی‌های هوشمند آیفون هدایت کند. او قبلاً محقق و متخصص Google در زمینه هوش مصنوعی بود. انتظار می‌رود بیش از ۲۰۰ هزار توسعه دهنده در این رویداد شرکت کنند. تمرکز این کنفرانس بر موضوعاتی همچون علوم داده، هوش مصنوعی، یادگیری عمیق، رباتیک، شبکه و گرافیک خواهد بود.

یکی از سخنرانان برجسته، تیم سوینی مدیرعامل Epic Games است که شرکتش درگیر پرونده حقوقی با اپل بر سر پرداخت در App Store شده است. قاضی ناظر بر پرونده اوایل ماه سپتامبر اعلام کرد که راه‌های به کار گرفته شده توسط اپل انحصاری نیست، اما این شرکت نمی‌تواند توسعه دهندگان را در مورد گزینه‌های پرداخت جایگزین محدود کند. جنسن هوانگ، بنیانگذار و مدیر عامل انویدیا در ۹ نوامبر سخنرانی خواهد کرد.

سخنرانان کنفرانس انویدیا


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.