فرماندار ویژه شهرستان داراب گفت: عملیات اجرایی حصار کشی فرودگاه داراب با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران آغاز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اصغر فرودی، فرماندار ویژه شهرستان داراب در این مراسم  گفت: از ابتدای پارسال تاکنون بالغ بر ۸۰۰ ملیارد تومان طرح در شهرستان داراب افتتاح شده که این رقم قابل توجه نشان از اتفاقات خوب برای مردم داراب است.

او بیان کرد: در سال ۱۳۹۹ اعتبار داراب  ۴۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات سه درصد، توازن و تملک و دارایی ها بوده  اما با پیگیری های انجام شده مجموع همین سه بودجه در سال ۱۴۰۰ با رشد ۲۳۰ درصدی به مبلغ ۱۴۹ میلیارد تومان رسیده که این اقدامات باعث شد رتبه فرمانداری ویژه شهرستان داراب از جایگاه ۲۵ به جایگاه ۸  در بین ۳۶ شهرستان استان فارس برسد.

فرودی تصریح کرد: با آغاز عملیات اجرایی حصارکشی فرودگاه شهدای داراب یک پله به راه اندازی فرودگاه  که از مطالبات دیرین مردم شهرستان داراب بوده است نزدیک تر می شویم.

محمد جواد عسکری نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی نیز ادامه داد: تکمیل ساختمان پلیس فرودگاه، خرید خودرو آتش نشانی، اخذ سند تک برگ مالکیت و خرید تجهیزات سالن  از اقدامات انجام شده  بوده که شرکت هواپیمایی و ناوبری هوایی ایران باید برای تکمیل مابقی بخش های فرودگاه داراب تلاش کنند و مقرر شد پیمانکار ظرف مدت ۸ ماه این طرح را اجرا کند.

او افزود: فرودگاه داراب یکی از فرودگاه های مهم کشور بود که بیش از ۴۰ سال است تعطیل شده و با پیگیری های انجام شده و اختصاص اعتبارات  انتظار می رود تا سال آینده  فعالیت خود را آغاز کند.

داراب در فاصله ۲۲۵ کلیومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

برچسب ها: حصارکشی ، فرودگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار