سازمان بسیج حقوقدانان در ۶ ماه سپری شده از سال‌جاری در راستای استمرار نهضت آزادسازی زندانیان طی۶ مرحله ۶۸ نفر از زندانیان را آزاد کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رسول بهرامی‌پورمدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه با ارائه گزارشی از اقدامات سازمان بسیج حقوقدانان استان طی ۶ ماه سپری شده از سال‌جاری،گفت: سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه در این بازده زمانی در راستای استمرار نهضت آزادسازی زندانیان نقش‌آفرینی موثری داشته است.

او ادامه داد: این سازمان طی۶ مرحله تاکنون ۶۸ نفر از زندانیان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند که ۲۰ نفر از آن‌ها در روز گذشته به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس آزاد و این افراد به آغوش گرم خانواده باز گشتند.

مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه با بیان اینکه گره‌گشایی از مشکلات حقوقی و قضایی زندانیان از برنامه‌های ماهانه این سازمان است، افزود: در کنار آزادسازی زندانیان، گروه‌های جهادی حقوقدانان بسیجی نیز به منظور ارائه خدمات مشاوره‌های حقوقی، وکالت رایگان، معاضدت‌های رایگان، کارشناسی رایگان و سایر خدمات جهادی در زندان‌های استان حاضر خواهند شد و به امر خدمتگزاری به مددجویان زندان خواهند پرداخت و در این حوزه در سطح کشور جزء استان‌های برتر هستیم که این امر خدمتگزاری را برای خود افتخار می‌دانیم.

او در پایان، بیان داشت: این برنامه‌ها تا پایان سال ۱۴۰۰ با جدیت پیگیری و اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.