نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: برای جانفشانی و نجات مردم از مشکلات، به مرد میدان و ایثار نیاز داریم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیدکریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از ساختمان‌ها غیر اصولی احداث شده و محلی برای خروج اضطراری ندارند و امکانات و تجهیزات آتش‌نشانی اهواز باید با توجه به وضعیت و موقعیت شهر و ساختمان‌های غیر ایمن، به‌روز شود.

او با بیان اینکه تکریم آتش‌نشانان یکی از وظایف ما است و امید است بتوانیم در عملکرد خود پاسخگوی محبت‌ها و ایثارگری این قشر زحمتکش باشیم، افزود: ایثار و عشق به جانفشانی در ایران اسلامی در سال‌های گذشته در بین آتش نشانان مشاهده شده است.

حسینی بیان داشت: این فرهنگ ایثار را یک نوجوان ۱۵ ساله بار دیگر به همه جهانیان نشان داد؛ شهید علی لندی قطعاً الگوی بزرگی برای همه ما خواهد بود و برای جانفشانی و خدمت و برای نجات مردم از مشکلات، به مرد میدان و عشق و ایثار نیاز داریم و بی‌شک این عشق، آتش را گلستان می‌کند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بیشتر نمایندگان مجلس و نمایندگان مردم در شورای شهر باید به دنبال این باشند تا آتش‌نشانی با تمامی مولفه‌های لازم داشته باشیم و تامین تجهیزات و ابزار کامل برای مهار حریق در مواجهه با خطر برای این ایثارگران الزامی است؛ اگرچه یک روزی ایثار شهید لندی و ایثار آتش‌نشانان را می‌بینیم، اما بی شک اسباب این ایثار را باید فراهم کنیم و همه ما باید تلاش کنیم که امکانات لازم را برای ورود به صحنه خطر تامین کنیم.

مجتبی یوسفی نماینده اهواز، در مجلس شورای اسلامی گفت: نیرو‌های شهرداری‌ها هیچگاه سیاسی نبوده و همواره در سختی‌ها در کنار مردم بوده و با شرافت و صداقت کار می‌کنند و مسئولان سیاسی از حوادث برای خود جایگاه به دست آوردند، اما آتش‌نشانان با جان خود ایثار و از خود گذشتگی را در کارنامه این مجموعه به ثبت رساندند.

او افزود: سال ۱۳۹۸ سو مدیریت باعث شد، سیل بسیاری از مناطق اهواز را درگیر کند که این مجموعه آتش نشانی بودند که با ابتکار خود و قایق‌های آتش‌نشانی به کمک مردم رفته و امداد رسانی کردند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: آتش سوزی ، اطفای حریق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۰۸ مهر ۱۴۰۰
خدا قوت به آتش نشانان دلیر
آخرین اخبار