رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: دشمن در یک برهه مسیر مسئولان را تغییر داده بود و در این اقدام موفق عمل کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ایام حزن اربعین آقا اباعبدالله الحسین (ع) را پشت سر گذاشته و ایام ارتحال پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن (ع) و شهادت ثامن الحجج امام رضا (ع) در پیش است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان در روز اربعین بحثی را به عنوان جهاد تبیینی مطرح فرمودند، گفت: در جنگ تحمیلی دانشگاهی ایجاد شد که امام راحل و امثال علامه حسن زاده غبطه آن را می‌خورند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تصریح کرد: تهدید جنگ تحمیلی به یک فرصت و یک دانشگاه ستاره ساز تبدیل شد، ستاره‌هایی تربیت کرد که حاج قاسم سلیمانی، شهیدان خرازی، زین الدین، ردانی پور از نمونه‌های آن هستند.

نماینده، ولی فقیه در نیروی انتظامی گفت: از شهیدی می‌خواهم بگویم، جوان ۱۵ ساله لشکر ۵ نصر که آقای قالیباف فرمانده آن لشکر بود، تصویر این شهید را در حسینه رزمنده آقا ماشالله آخوندی که از راویان جنگ است، دیدم.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: گویا شهادت و عشق به شهادت این نوجوان را بی تاب کرده بود، شهدا اهل زمین نیستند بلکه این عشق را از اباعبدالله آموختند که همه سرمایه خود را به میدان می‌آورند.

وی افزود: این شهید با جسارت خود به قلب دشمن زد و در عملیاتی که فرمانده‌هانش مخالف حضور وی بودند شرکت کرد و دستاوردی بزرگ به ارمغان آورد و توانست اطلاعاتی از دشمن را کسب کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه باید جنگ فرهنگی به راه اندازیم، ادامه داد: امروز دشمن در خانه من و شما است، سینما، تئاتر، سرود، هنر و همه ابزار‌ها در یک گوشی موبایل، همراه ما است؛ امروزه بچه‌های ما هنوز گفتن مادر و پدر را به خوبی بلد نیستند، اما نحوه صحیح استفاده از این تلفن همراه را به بهترین شکل می‌دانند.

وی افزود: تهاجم فرهنگی یک ملت را به خوبی مورد هدف خود قرار می‌دهند، لذا باید در این مسیر جهاد تبیینی را به راه بی اندازیم. بنای ما این‌است که ملتی تاریخ ساز باشیم و پرچم حق را به دست صاحب اصلی اش برسانیم، لذا این‌جنگ و این نبرد پایانی ندارد.

خرازی‌ها و سلیمانی‌ها یک در میلیون هستند

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی اضافه کرد: علم و بیرق ایران اسلامی همان علم آقا اباعبدالله است، مجلات آمریکا از حاج قاسم سلیمانی افسر باهوش و زیرک‌ترین افسر جهان نام می‌بردند و از او یاد می‌کردند. حاج قاسم از دشمن ترسی نداشت و هر روز با آرزوی شهادت به نبرد دشمنان جهان اسلام و ایران می‌رفت، فلذا این پرچم همان پرچم عاشورا است که در دست ما است.

وی افزود: با افتخار می‌گویم که خرازی‌ها و سلیمانی‌ها یک در میلیون هستند، دشمن تحت رهبری آمریکا در یک جبهه است و اینان همان پرچم کفر، شرک است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اظهار کرد: جهاد تبیینی یعنی اینکه تحرکات، میدان تهدید، عناصر، توپخانه‌های دشمن را بشناسیم، دشمن نمی‌خواهد که این ملت پرچم حسین بن علی را بر سر داشته باشد، چرا که حسین (ع) دل‌های سرد را به حرارت در می‌آورد. دشمن بداند که این شعله آتشین یعنی واقعه عاشورا خاموش نشدنی است.

وی با بیان اینکه اربعین این حادثه عظیم یک جریان است، گفت: دشمن قصد دارد که اراده ما را تضعیف کند، دشمن در یک برهه مسیر مسئولان را تغییر داده بود و در این اقدام موفق عمل کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی تصریح کرد: زمانی که استوار نامه سفیر انگلیس تقدیم دولت انقلابی شد کیف کردم که ایشان به سفیر انگلیس گفتند اینجا محل شیران است و با دم شیر بازی نکند. 

نماینده، ولی فقیه در نیروی انتظامی با بیان اینکه ایران زیر بار حرف زور نمی‌رود، گفت: با مغلوب نشدن به توطئه‌های دشمن و ایمان به وعده‌های امام (ره)، انقلاب و رهبر معظم انقلاب این مهم محقق خواهد شد.


بیشتر بخوانید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار