سروش سراوانی گفت: پروژه توسعه پست ۲۳۰/۶۳ کیلوولت گلمورتی با توسعه ۳ فیدر ۶۳ کیلوولت و نصب یک دستگاه ترانس انتقال ۲۳۰/۶۳ کیلوولت، با ظرفیت ۱۲۰ مگاولت آمپر و هزینه‌ای بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال آغاز و مقدمات اجرای عملیات مهیا شده است.

سروش سراوانی، مسئول روابط عمومی شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: کارگاه عملیاتی پروژه توسعه پست ۲۳۰/۶۳ کیلوولت گلمورتی در حال تجهیز است.

وی افزود:از شهریورماه ۱۴۰۰ توسط شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان، پروژه توسعه پست ۲۳۰/۶۳ کیلوولت گلمورتی با توسعه ۳ فیدر ۶۳ کیلوولت و نصب یک دستگاه ترانس انتقال ۲۳۰/۶۳ کیلوولت، با ظرفیت ۱۲۰ مگاولت آمپر و هزینه‌ای بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال آغاز و مقدمات اجرای عملیات مهیا شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: این پروژه سبب بالابردن ظرفیت پست ۲۳۰/۶۳ کیلوولت گلمورتی و همچنین افزایش ضریب پایداری شبکه انتقال و فوق توزیع در منطقه دلگان شهرستان ایرانشهر اجرا خواهد شد.

سراوانی ادامه داد: مدت زمان اجرای این طرح طبق قرارداد منعقد شده با پیمانکار مجری طرح یک ساله می‌باشد که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امید است این طرح در مدت زمان کوتاه‌تری به بهره‌برداری برسد و مردم منطقه در پیک بار سال ۱۴۰۱ از مزایای اجرای این پروژه بهره مند می شوند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا بامری
۱۳:۴۷ ۰۸ مهر ۱۴۰۰
خدا خیرتون بده تشکر میکنم از زحمات بی وقفه شما دوست و برادر عزیز
آخرین اخبار