رئیس اداره اوقاف شهرستان بویراحمد گفت: تلاش داریم فاز اول طرح پارکینگ طبقاتی شهر یاسوج در آذرماه ۱۴۰۰ به بهره برداری برسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، خورشیدیان رئیس اداره اوقاف بویراحمد در خصوص آخرین وضعیت طرح طبقاتی پارکینگ در شهر یاسوج گفت: نوسانات قیمت در حوزه سیمان و میلگرد در ماه‌های گذشته سبب تاخیر در ادامه روند پروژه توسط پیمانکار شد و در این زمینه تعهداتی از پیمانکار گرفته شد.
 
خورشیدیان با بیان اینکه این طرح تا پایان آذرماه در فاز اول به بهره برداری می‌رسد، افزود: تلاش می‌شود در این طرح با پایان یافتن رمپ ورودی در آذرماه فاز اول تحویل داده شود.

او به تاخیر در اجرای تعهد پیمانکار در اجرای فاز اول طرح اشاره داشت و گفت: پیمانکار نوسانات سیمان و میلگرد را عامل تاخیر در اجرای طرح اعلام کرد، اما با خریداری میلگرد و بتن و شروع مجدد عملیات و تکمیل رمپ ورودی طرح در فاز اول افتتاح می‌شود.
 
رئیس اداره اوقاف شهرستان بویراحمد گفت: توجه به رفاه شهروندان و اجرای تعهدات محوله از وظایف مهم مسئولان است در این زمینه اداره اوقاف بویراحمد ضمن توجه به خواسته‌های به حق و برآورده کردن انتظارات شهروندان در تکمیل طرح پارکینگ طبقاتی، تلاش دارد در سریع‌ترین زمان ممکن برای حل مشکل ترافیک با احداث پارکینگ طبقاتی اوقاف گامی مهمی در خدمت به شهروندان بردارد و از تاخیر‌های انجام گرفته مراتب عذرخواهی خود را اعلام می‌داریم.

فاز اول این طرح قرار بود در خردادماه امسال به بهره برداری برسد، اما از آن زمان تا اکنون این وعده همچنان محقق نشده است تا شهروندان در انتظار مکانی برای پارک خودرو‌ها باشند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.