مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از ضبط خشکبار قاچاق و جریمه ۴۴ میلیارد ریالی متهم پرونده در شیراز خبر داد.

غلامرضا سالاری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در خصوص جزئیات پرونده خشکبار قاچاق، اظهار داشت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیروی انتظامی استان فارس با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی یک محموله بزرگ خشکبار در مسیر بوشهر به شیراز شدند.

او با اشاره به توقیف کامیون حامل خشکبار گفت: طی بازرسی از این خودرو مقادیر زیادی مغز فندوق و بادام کشف شد که با هدایت کامیون به انبار سازمان اموال تملیکی پرونده‌ای جهت بررسی ابعاد موضوع در شعبه دهم تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

سالاری افزود: راننده کامیون در بازجویی‌های اولیه ادعا داشت که اطلاعی از کم و کیف بار مکشوفه نداشته، ولی در بررسی‌های بعمل آمده توسط شعبه و استعلام از مراجع ذیصلاح، مشخص شد که علی‌رغم این ادعا، وی با اطلاع از غیرقانونی بودن محموله اقدام به بارگیری از بوشهر به مقصد تهران کرده که در رسیدن به مقصد ناکام مانده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط خشکبار مکشوفه و جریمه ۴۴ میلیارد ریالی متهم پرونده صادر کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار