ستاره پرتغالی منچستر یونایتد با گلزنی مقابل ویارئال در لیگ قهرمانان اروپا صاحب رکورد جالبی شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته دوم رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا تیم منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان تیم ویارئال بود که موفق شد حریف اسپانیایی خود را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد.

در این بازی ابتدا ویارئال در دقیقه ۵۳ توسط پاکو آلکاسر به گل دست یافت، اما یونایتد‌ها در دقیقه ۶۰ توسط تلس بازی را به تساوی کشاندند و، در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده نیمه دوم کریستیانو رونالدو گل دوم و پیروزی بخش منچستریونایتد را به ثمر رساند تا صاحب رکورد جالبی در تاریخ این باشگاه شود.
رونالدو با گلزنی مقابل ویارئال با ۳۶ سال و ۲۳۶ روز سن، پس از برایان رابسون (۳۶ سال و ۲۸۲ روز سن) دومین بازیکن مسن منچستریونایتد شد که در رقابت‌های اروپایی در ورزشگاه اولدترافورد گل زده است. رابسون سال ۱۹۹۳ برابر گالاتاسرای گلزنی کرده بود.
علاوه بر این، رونالدو پس از مروان فلینی (سال ۲۰۱۸ مقابل یانگ بویز سوئیس)، اولین بازیکن من یونایتد شد که در رقابت‌های اروپایی در دقیقه ۹۰ گل پیروزی بخش این تیم را به ثمر رسانده است.

منچستر یونایتد با این پیروزی با ۳ امتیاز از ۲ بازی در رتبه سوم گروه F قرار گرفت و ویارئال با یک امتیاز قعرنشین این گروه است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار