دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای اولین بار رتبه هفتم در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در ارزشیابی جامع تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی را کسب کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، خدارحمی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه موفق به کسب رتبه هفتم کشوری و رتبه اول در بین دانشگاه‌های تیپ دو در ارزشیابی جامع تحقیقات و فنآوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شد.

او گفت : فرآیند ارزشیابی جامع تحقیقات و فناوری امسال به صورت برخط و با استفاده از سامانه جامع ارزشیابی بر پایه محور‌های تولید دانش، ساختار تحقیقات و فناوری، تولید فناوری و اثرگذاری پژوهش‌های سلامت تعیین شده است.

خدارحمی افزود : در فرآیند ارزشیابی فعالیت‌های تحقیقات و فناوری سال ۱۳۹۹ علاوه بر استخراج و شاخص تولید دانش، ساختار تحقیقات و فناوری، نیروی انسانی پژوهش محور، کمیته‌های تحقیقات دانشجویی، اخلاق در پژوهش‌های علوم پزشکی به همراه شاخص‌های بخش تولید فناوری مانند واحد‌های فناور محصول فروش ارائه خدمات و ... مورد ارزیابی قرار گرفت.

او افزود : بر این اساس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای دومین سال پیاپی رتبه اول دانشگاه‌های تیپ دو را به خود اختصاص داد.

خدارحمی گفت : دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه ضمن حفظ جایگاه خود توانست در رتبه بندی کلی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور بدون در نظر گرفتن تیپ دانشگاهی با یک پله صعود و حتی بالاتر از دانشگاه‌های تیپ یک رتبه هفتم کشور در میان ۵۳ دانشگاه علوم پزشکی را کسب کند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.