مدیرعامل دارو سازی اکسیر بروجرد گفت: داروسازی اکسیرگواهینامه GMP از کشور جمهوری آذربایجان را برای بخش جامدات را کسب کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، مدیرعامل دارو سازی اکسیر بروجرد گفت: داروسازی اکسیرگواهینامه GMP از کشور جمهوری آذربایجان را برای بخش جامدات را کسب کرد.

محسن کردی  افزود: آنچه اهمیت دریافت این گواهینامه را افزایش می‌دهد جاری بودن استاندار‌های اتحادیه اروپا در کشور جمهوری آذربایجان است.

او  اظهارداشت: شرکت داروسازی اکسیر با دارا بودن هشت گواهینامه GMP از سازمان غذا و دارو ایران تنها شرکت داروسازی ایرانی است که موفق به اخذ گواهینامه GMP از کشور اوکراین شده و در زمره‌ی شرکت‌های پیشرو در حوزه کیفیت در صنعت داروی کشور به شمار می‌رود.

 شرکت داروسازی اکسیر بروجرد با هدف تأمین نیاز‌های دارویی کشور در بالاترین سطح کیفی منطبق با استاندارد‌های بین‌المللی، خطوط تولید، فرمولاسیون و مراحل کنترل کیفیت خود را راه اندازی شده‌است، شرکت داروسازی اکسیر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دارو در ایران می‌باشد که در سال ۱۳۷۸ به لیست شرکت‌های بازار بورس ملحق گردید، این مجموعه مجهز به ماشین آلات مدرن و تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته بوده و بیش از ۱۸۰ نوع فراورده‌های دارویی در دوز‌های متفاوت و اشکال گوناگون مانند قرص، کپسول، شربت، پودر برای تهیه سوسپانسیون خوراکی، آمپول و ویال تولید و به بازار عرضه می‌کند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.