سردار شرفی گفت:موفقیت پلیس در اجرای ماموریت اربعین امسال، برگ زرین دیگری برافتخارات پلیس است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سردارمحمد شرفی فرمانده قرارگاه اربعین ناجا  درجلسه قرارگاه اربعین ناجا در مرز مهران با بیان اینکه خدمات شبانه روزی پلیس به زائران عامل مهمی در موفقیت پلیس برای اجرای ماموریت‌ها است،گفت: رضایتمندی عمومی و موفقیت پلیس در اجرای ماموریت اربعین امسال برگ زرین دیگری بر افتخارات پلیس اضافه کرد.

او بیان داشت: اشرافیت و تسلط نیروی انتظامی براوضاع و احوال ماموریت بزرگ اربعین و مهیا کردن امکانات رفاهی برای زائران نشان از پلیس انقلابی و مقتدر است.

سردار شرفی افزود:با تلاش صادقانه و بی منت همکارانم در بخش‌های مختلف نیروی انتظامی امنیت زائران مطلوب بود و تاکنون هیچگونه مشکل امنیتی نداشتیم.

فرمانده قرارگاه اربعین درناجا با بیان اینکه تجربیات سال‌های گذشته ما را بر موضوع مسلط کرده، اعلام کرد: نیروی انتظامی با توسل به ائمه اطهار و مدیریت جهادی فرماندهان و مدیران در صحنه‌های مختلف بحرانی و استفاده از توان و روحیه اعتقادی تک تک کارکنان ماموریت خوبی برای ناجا رقم زد.

او در خاتمه با تاکید بر ارائه خدمات و امنیت زائران تا اخرین لحظه، اضافه کرد: امنیت زائران از اولویت‌های مهم پلیس است، و نیروی انتظامی تا پایان ماموریت اربعین خدمات خود را به نحو شایسته انجام خواهد داد،

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.