مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک گفت: از ابتدای شروع واکسیناسیون تاکنون، کل تزریق واکسن کرونا در شهرستان ۶۲ هزار و ۴۱۲ دُز بوده است.

کرامت جاودان زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: در ادامه روند واکسیناسیون گروه‌های هدف با توجه به استقبال و مراجعه شهروندان به مراکز تزریق واکسن کرونا، مراجعات سرپایی و بستری به مراکز بهداشتی و درمانی کاهش داشته که امیداوریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

او افزود: از ابتدای شروع واکسیناسیون تاکنون، کل تزریق واکسن کرونا در شهرستان باغملک ۶۲ هزار و ۴۱۲ دُز بوده است که از این مقدار،۴۲ هزار و ۸۳۳ دُز در نوبت اول و ۱۹ هزار و ۵۷۹ دُز در  نوبت دوم تزریق شده است.

جاودان زاده با بیان اینکه در حال حاضر استفاده از ماسک، توجه به ادامه محدودیت‌ها و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی الزامی است، اما باید مراقب باشیم که در اجرای دقیق نکات  بهداشتی بی توجهی ایجاد نشود، اظهار داشت:  باید توجه داشته باشیم که دریافت یک دُز واکسن کرونا به منزله واکسینه شدن نیست و افراد باید ۲ دُز واکسن را دریافت کنند تا ایمنی بیشتری در مقابل این بیماری داشته باشند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان باغملک تصریح کرد: در حال حاضر تلاش می‌شود به وسیله واکسیناسیون به عنوان یک مداخله پیشگیرانه از عوارض خطرناک بیماری کووید و انتشار بیشتر جلوگیری کنیم تا به موج جدید منجر نشود و بر همین اساس همه امکانات را برای این موضوع بسیج کرده ایم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.