فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهربا بیان اینکه هرچه داریم از برکت خون شهدا و ایثار و شهامت ایثارگران است گفت: رزمندگان و ایثارگران به عنوان یادگاران هشت سال دفاع مقدس و سندهای پرافتخار میهن عزیزمان محسوب می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ پاسدار محمد هراتی فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر در مراسم تجلیل از پیشکسوتان، فرماندهان، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در دانشگاه ولایت ایرانشهر افزود: رزمندگان دوران دفاع مقدس سندهای پر افتخار و یادگاران ایثار شجاعت، سمبل مقاومت و حماسه هستند.

وی اظهار داشت: دفاع مقدس معجزات و برکات بسیاری به همراه داشت که مهم ترین آن احیا فرهنگ عاشورا و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت و حرکت در مسیر پشتیبانی از حریم ولایت بود.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس بخشی از هویت دینی و ملی ماست افزود: دوران دفاع مقدس یادآور حماسه های سرخ شهدای کربلا و امتداد عاشورای حسینی در دفاع از دین و ولایت بود.

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: رزمندگان دوران دفاع مقدس با تکیه بر توانمندی های داخلی و گوش به فرمان رهبری توانستند بر دشمنان قسم خورده ما پیروز شوند. این در حالی است که در برهه کنونی بعضی از مسوولان چشم به بیگانه و مذاکره با غربی ها دوخته اند که جای بسیار تأسف است.

سرهنگ هراتی از عدم توجه و همکاری بعضی از مدیران ادارات شهرستان ایرانشهر با رزمندگان دوران دفاع مقدس و بسیجیان انتقاد کرد و افزود: مدیری که نگاه اینگونه دارد راه را کج آمده است.

وی بیان کرد: ما هرچه داریم از برکت خون شهدا و ایثارگران است و باید قدرشناس این نعمات باشیم‌.

فرمانده سپاه ایرانشهر خطاب به مسوولان گفت: برای حفظ هر میز و صندلی مدیران در کشور ٧٠ شهید داده ایم حال نباید هیچ مسوولی به خود اجازه دهد که به یادگاران دفاع مقدس و خانواده شهدا بی توجهی کند.

وی افزود: امروز اگر در کشورمان آرامش، امنیت و آسودگی برقرار است در سایه گنجینه‌های عظیمی همچون رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس است که با فداکاری تمام در جبهه‌ها حاضر شده و اجازه ندادند دشمنان به خواسته های شوم شان برسند.

در این مراسم با اهدای لوح و هدایای از یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس در شهرستان ایرانشهر تجلیل شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار