رئیس کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) گفت: خیرین و نیکوکاران این شهر حامی ۴۱۵ کودک یتیم در قالب طرح اکرام و محسنین هستند.

سمیه محیط، رئیس کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه در حال حاضر ۱۴۵ یتیم و ۲۷۰ کودک در طرح محسنین تحت حمایت کمیته امداد این شهر هستند، گفت: هم اکنون یک هزار و ۵۰۰ خیر و نیکوکار حمایت از این ایتام را بر عهده دارند.

او با بیان اینکه حامیان می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی یا کمیته امداد امام خمینی (ره) کفالت یک یا چند یتیم را بر عهده بگیرند، افزود: در نیمه نخست امسال حامیان معنوی کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را بدون واسطه به حساب ایتام تحت حمایت این نهاد واریز کرده اند.

محیط با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از مشکلات معیشتی و فرهنگی، آموزشی ایتام از محل مبالغ واریزی برطرف می‌شود، اظهار داشت: هر یک از ایتام و فرزندان محسنین دارای حساب و شناسنامه بانکی مختص به خود هستند و کمک‌های نقدی حامیان به صورت مستقیم و بدون واسطه به حساب ایتام و کودکان طرح محسنین واریز می‌شود.

رئیس کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) در پایان از کمک‌های خیرخواهانه حامیان و مردم خیر و نیک اندیش این تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.