مراسم تکریم و معارفه روسای سابق و جدید بیمارستان امام حسین (ع) مهران با حضور مسئول نهاد رهبری در دانشگاه، مدیر امور بیماری‌ها و مراکز تشخیصی درمانی، مدیران ستادی، مسئولین واحد‌ها و کارکنان این بیمارستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،در ابتدای این آیین تکریم حجت الاسلام والمسلمین هاشمی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی و تقدیر از زحمات و تلاش‌های شایسته مجموعه مسئولان و کارکنان دانشگاه در راستای خدمت به زائران گفت:خدمت در عرصه بهداشت و درمان رسالتی ارزشمند و عظیم است و لذا هر فردی که در این حوزه خدمت می‌کند، هدف و آرمانی معنوی را پیش روی خود قرار داده است.

او افزود:پست‌ها و مسئولیت‌ها همواره گذرا بوده و دست به دست می‌شوند، اما باید از این فرصت به دست آمده برای خدمت به مردم به بهترین وجه ممکن استفاده نماید.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی ادامه داد:همه ما یک هدف و آرمان واحد به نام خدمت به مردم را دنبال می‌کنیم و این جابجایی‌ها فقط در راستای مضاعف نمودن انرژی و توان افراد در سمت‌های مختلف است.

او اضافه کرد:رییس بیمارستان و پرسنل باید تعامل ویژه‌ای با هم داشته باشند و با همکاری و همراهی مشکلات و نواقص را برطرف کنند.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند ایرج محمودی به عنوان رئیس سابق بیمارستان امام حسین (ع) مهران، برای آقای کاظم زاده سرپرست جدید این بیمارستان در انجام امور محوله و خدمت به مردم آرزوی موفقیت و سربلندی نمود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.