حجت الاسلام میرعلی اکبری گفت: زنان در دفاع مقدس با پیروی از مکتب عاشورا و پیام رسان آن زینب کبری، حماسه‌ای فراموش نشدنی خلق کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام میرعلی اکبری از راویان دفاع مقدس عصر امروز در یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی خراسان جنوبی گفت: اگر حماسه آفرینی زنان در دوران دفاع مقدس نبود، معلوم نبود انقلاب به کجا می‌رسید.

او افزود: زنان با حضور شجاعانه خود در جبهه‌های جنگ، نقش شان را در دفاع از میهن به خوبی ایفا و در مسیر حفظ آرمان‌ها جان شان را فدا کردند.

این راوی دفاع مقدس تأکید کرد: همانگونه که نقش زنان در ۸ سال دفاع مقدس برجسته و محوری بود امروز نیز باید در پیام رسانی انقلاب و ارزش‌های دفاع مقدس نقش آفرین باشند.

حجت الاسلام میرعلی اکبری افزود: نسل جوان و نوجوان ما که جنگ را ندیده، امروز باید از استقامت، شجاعت و از خود گذشتگی زنان در دفاع مقدس بیشتر بداند و در این مسیر گام بردارد.

او بیان کرد: نباید گذاشت رشادت و ایثارگری بانوان در دوران دفاع مقدس فراموش شود و امروز وظیفه همه ماست تا این فرهنگ صبر و اسقامت را به نسل جدید منتقل کنیم.

انتهای پیام / ط  ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.