سلمان زاده از جان باختن پنج شهروند دیگر در جنوب غرب خوزستان در اثر کرونا خبر داد و شمار موارد جدید ابتلا به این بیماری را ۳۵ نفر اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، دکتر شکرالله سلمان‌زاده؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در گفتگو با گفت: دیروز پنج نفر دیگر در اثر ابتلا به کرونا جان باخت که چهار نفر از آبادان و یک نفر از خرمشهر بود.
او از ابتلای ۳۵ نفر دیگر در جنوب غرب خوزستان به این بیماری خبر داد و بیان کرد: در شبانه روز گذشته ۳۵ مورد جدید مثبت به ثبت رسیده است که به تفکیک؛ ۱۱ نفر مربوط به آبادان، ۹ نفر از خرمشهر و در شادگان ۱۵ مورد مثبت قطعی ابتلا به کووید-۱۹ گزارش شده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در ادامه به بستری بیماران کرونایی در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه اشاره کرد و توضیح داد: دیروز ۷ نفر بستری و ۱۱ نفر نیز بهبود و از بیمارستان ترخیص شده اند تعداد موارد مثبت بستری در بیمارستان‌ها ۸۱ نفر است.
سلمان زاده همچنین از درمان سرپایی ۳۰ نفر از ۳۵ مورد مثبت جدید خبر داد و افزود: از آبادان ۸ نفر، خرمشهر ۷ نفر و از شادگان ۱۵ نفر نیز دیروز خدمات درمانی به صورت سرپایی دریافت کردند.
انتهای پیام/ ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.