مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آسیب دیدگی ۳ هزار و ۲۰۰ نفر از شهروندان اصفهانی در حریق و حوادث امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آتشپاد محسن گلابی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به برقراری ۲۰۱ هزار و ۵۳۰ تماس با مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان در ۶ ماه نخست امسال  گفت: از این تعداد ۶ هزار و ۸۵۳ مورد منجر به عملیات امداد و نجات شده است.
وقوع ۲۵۹۰ مورد آتش سوزی در اصفهان
وی با بیان اینکه دو هزار و ۵۹۰ مورد آتش سوزی و چهار هزار و ۲۶۳ حادثه در اصفهان امدادرسانی شده است، ادامه داد: سه هزار و ۲۰۰ نفر در حوادث و آتش سوزی‌ها نجات داده شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در ۶ ماه اول امسال  یک هزار و ۲۰۶ مورد استقرار تجهیزات امدادرسانی در شهر اصفهان توسط آتش نشانی انجام شده است، افزود: این آمار در سال گذشته ۷۹۸ مورد بوده که در این بخش با ۵۱ درصد افزایش رو به رو بوده‌ایم.
افزایش ۲۴ درصدی حریق و حوادث در اصفهان
وی با اشاره به افزایش ۲۴ درصدی حریق و حادثه در اصفهان در ۶ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ابراز داشت: باید توجه داشت که افزایش حوادث به دلیل خاموشی‌های ناشی از قطعی برق و گرفتار شدن مردم در آسانسور بوده است.

آتشپاد گلابی با بیان اینکه در ۶ ماه نخست امسال ۶۳ نفر در حوادث و حریق در شهر اصفهان جان باختند، ادامه داد: این آمار در سال گذشته ۴۳ مورد بوده که شاهد افزایش ۴۷ درصدی مرگ و میر در اصفهان بوده‌ایم.

وی با اشاره به کاهش ۹ ثانیه‌ای متوسط زمان رسیدن آتش نشانان به حوادث و حریق در اصفهان گفت: زمان رسیدن به حریق و حوادث در سال گذشته سه دقیقه و ۵۳ ثانیه بوده است که امسال  به دو دقیقه و ۴۴ دقیقه رسیده است.

منبع:مهر

انتهای پیام

برچسب ها: آتش نشانی ، آتش سوزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.