زالی گفت: مدافعان سلامت با شیوع بیماری کرونا حتی با دست های خالی، مردم را تنها نگذاشتند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زالی، فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران در مراسم نامگذاری آی سی یو بیمارستان مدرس به نام شهید مدافع سلامت شهید علی صفرلو اظهار کرد: امروزه جایگاه شهید علی صفرلو از یک مرتبه و رتبه علمی خوبی برخوردار است.

او افزود: این شهید بزرگوار یک فرد پرتلاش، برجسته در عرصه سلامت کشور محسوب می شود. شهید صفرلو با ایمان راسخ خود قدم در این عرصه گذاشته است؛ ایمان، شرط اول تبدیل شدن افراد به یک قهرمان ملی و دینی است. هجرت افراد همراه با سختی و رنج و مشقت است و مرحله سوم پس از هجرت همان انجام کارهای جهادی در تمام ادوار خواهد بود.

فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا بیان کرد: شهید صفرلو مصداق بارز آیات بهجت آفرین قرآن کریم است که با ایثار و جان فشانی خود توانسته به جایگاه رفیعی دست پیدا کنند. ما قدرشناس مدافعان سلامت هستیم زیرا این افراد از جان، خانواده، رفاه و آسایش خود در راه خدا و به خاطر راحتی مردم گذشتند و گام در عرصه سهمگین مبارزه با بیماری کرونا آن هم با دست های خالی و بدون ماسک و گام در روزهای اول شیوع این بیماری کرونا گذاشته اند.

زالی ادامه داد: مدافعان سلامت با شیوع بیماری کرونا حتی با دست های خالی، مردم را تنها نگذاشتند براین اساس مردم احترام زیادی برای کادر درمان و شهدای مدافع سلامت قائل هستند.

او بیان کرد: امروزه با احیای فرهنگ ایثار و دفاع مقدس صحنه های زیبایی در کشور خلق شده است و مدافعان سلامت از یک جایگاه بلندی در بین مردم که سرمایه های اجتماعی بوده برخوردار شده اند.

فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا گفت: شهید صفرلو از یک غیرت و تعصب خاصی در عرصه کار برخوردار و به صورت داوطلبانه پا به عرصه مقابله با بیماری کرونا گذاشته بود. او با ابتلا به بیماری کرونا چندین ماه گرفتار درد و رنج مبارزه با این بیماری بود و روزهای سختی را تا زمان شهادتش گذراند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار