مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ ۷ مهرماه در قالب یک بسته قابل مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

تاخیر در ارسال کتب درسی متوسطه دوم
سلام.کتاب درسی دانش آموزانی که تغییر رشته دادند، بعد از یک هفته از آغاز سال تحصیلی هنوز به دستشان نرسیده است ،من ساکن نجف‌آباد اصفهان هستم. از مدرسه پرسیدیم ولی هنوز به جوابی نرسیدیم.


جاده روستایی
سلام وخسته نباشید لطفا درخصوص وضعیت جاده منطقه روستایی مرکزی برزاوند شهرستان اردستان هم رسیدگی وپیگیری به عمل آید بعضی از قسمت‌های آن خراب ونیاز به آسفالت دارد. باتشکر


وام ودیعه مسکن
سلام روز بخیر بنده در سایت ودیعه مسکن ثبت نام کردم، ولی بعد از انتخاب بانک‌های پیشنهادی به مرحله انتخاب شعبه که می‌رسد متاسفانه هیچ گزینه‌ای ندارد عاجزانه تقاضا دارم پیگیری کنید.


تاخیر در تحویل کرمان موتور
با سلام بنده در تاریخ بهمن ماه ۹۹ از کرمان موتور خودرویی خریداری کردم که قرار شد تا پایان مرداد ماه ۱۴۰۰ آن را تحویل دهد در مرداد ماه تماس گرفتم وعده شهریور ماه دادند و در شهریور که تماس گرفتم به مهرماه موکول شد. اکنون بعد از دو ماه تاخیر مجددا وعده تحویل در آذر ماه را می‌دهند درصورتی که بنده خودروی خود را فروخته ام و وجوه شرکت را پرداخت می‌نمایم.


نبودن دوز دوم واکسن برکت در استان گیلان
سلام، دوز دوم واکسن برکت، برای کسانی که دوز اول را تزریق کردند در استان گیلان نیست. خواهش می‌کنم صدای ما را به گوش مسئولین برسانید.


بازنشستگی مددجویان تامین اجتماعی
باسلام مددجویان بهزیستی در چه زمانی بازنشسته می‌شوند؟ من ۸ سال بیمه تامین اجتماعی مددجویان بهزیستی پرداخت کردم.


تحویل ندادن خودرو توسط کرمان موتور
ضمن عرض سلام و خسته نباشید لطفا مطلبی راجع به تاخیر در تحویل خودرو توسط کرمان موتور منتشر کنید الان با اینکه من و خیلی از مشتریان این شرکت با اینکه موعد تحویلمان فروردین ماه بوده، ولی تا این ساعت هیچ خبری از خودرو نیست تماس هم می‌گیریم کسی جوابگو نیست. با تشکر


نایاب شدن داروی نستاتین
سلام دو هفته‌ی پیش نوزاد سه ماهه ما دچار برفک شدید دهان شده بود و پزشک داروی ضد برفک نستاتین را تجویز کرد، اما در کل شهر قم فقط یک عدد پیدا کردیم آن هم به سختی که اثر نداشت و بدتر شد پزشک گفت باید مجدداً تهیه کنید، اما دریغ از یک شیشه داروی نستاتین در شهر بزرگ قم جالب اینجاست که از اقوام در شهرستان هم خواهش کردیم سراغ بگیرند آن‌ها هم دست خالی برگشتند چرا این داروی ارزان و معمولی، ولی مهم نایاب شده است. لطفا پیگیری کنید.


هزینه‌ای به عنوان بدهی سال گذشته در قبوض تلفن ثابت
با سلام لطفا پیگیری نمایید که مرکز تلفن ۱۳ آبان انتهای یاخچی آباد شهرک وصال چرا مبالغ خیلی زیاد به عنوان بدهی سال گذشته ۱۳۹۹ در قبوض تلفن ثابت آورده و هیچ گونه جواب قانع کننده‌ای به هیچ یک از مشترکین نمی‌دهند.


انتخاب بانک وام ودیعه را سامانه باز نمی‌کند
برای ما پیام انتخاب بانک آمده، ولی هر وقت می‌رویم در سامانه هیچ انتخاب بانکی نیست پیگیری کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۰:۱۳ ۰۷ مهر ۱۴۰۰
من بهمن ثبت نام ماشین جک جی ۴ کردم تحویل مرداد ولی هیچ خبری از ماشین نیست به کرمان موتور هم زنگ میزنیم اصلا جواب گو نیست
ماشین زیر پامو فروختم که برج ۵ جی ۴ سوار شم ولی خبری از تحویل نیست با گذشت چند ماه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۰۷ مهر ۱۴۰۰
سلام لطفا درمورد کارمزد بانک های ادغامی نظامی هم رسیدگی شود بابت انتقال وجه ازبه حساب بانک های فوق کارمزد کم می شود. باتشور
آخرین اخبار