سنجش کودکان پیش دبستانی در هرمزگان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،شهباز بارانی، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی هرمزگان پیش بینی کرد امسال حدود ۱۵ هزار نوآموز پیش دبستانی در استان در طرح سنجش شرکت کنند.

بارانی افزود: برای تسهیل در سنجش و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، سامانه نوبت گیری راه‌اندازی و نوآموزان از طریق مدرسه نوبت گیری می‌شوند.

متولدان نیمه دوم سال ۹۴ و نیمه اول سال ۹۵ می‌توانند در طرح سنجش شرکت کنند.


بیشتر بخوانید


او گفت: بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شلوغی روزانه به طور متوسط ۲۰ کودک در هر پایگاه سنجش می‌شود در صورتی که سال گذشته روزانه ۴۰ دانش آموز سنجش میشد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی هرمزگان گفت:ماسک و دستکش در پایگاه‌ها در نظر گرفته شده است و پس از سنجش هر کودک، کلاس ضدعفونی می‌شود.

بارانی از والدین خواست در ساعت مشخص شده فقط یک نفر همراه نو آموز به پایگاه‌های سنجش مراجعه کرده و حتماً از ماسک و دستکش استفاده کنند.

او گفت: امسال ۳۳ پایگاه ثابت، سیار و تخصصی برای سنجش کودکان در استان در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی هرمزگان افزود: برای سنجش نو آموزان همراه داشتن کارت واکسن، اصل شناسنامه پدر و مادر و معرفی نامه مدرسه ضروری است.

بارانی با اشاره به سنجش کودکان پیش دبستانی تا آخر مهر ادامه داردگفت:هزینه سنجش نو آموزان امسال ۵۰ هزار تومان است که فقط با کارت بانکی قابل پرداخت است.

انتهای پیام /ز

 

برچسب ها: سنجش ، پیش دبستانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.