مدیر کل کانون پرورش فکری خوزستان گفت: کتابخانه سیار کانون با شعار "حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی" به روستای دره اسطل باغملک رسید.

وحید کیانی، مدیر کل کانون پرورش فکری خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: این اقدام همزمان با اعلام شعار هفته ملی کودک از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مربیان کتابخانه سیار کانون استان در روستای دره اسطل، بخش مرکزی شهرستان باغملک حضور یافتند و برنامه‌های فرهنگی و هنری برای دانش آموزان این روستا اجرا کردند.

او افزود: برنامه سفر کتابخانه‌های سیار کودکان و نوجوانان خوزستان از امروز ۷ مهرماه آغاز شده اند و تا پایان مهرماه به عنوان یکی از فعالیت‌های هفته ملی کودک در استان ادامه خواهند داشت و مربیان کتابخانه سیار برنامه‌های نظیر از جمله؛ ایستگاه نمایش فیلم، ایستگاه نقاشی و کاردستی، معرفی کتاب، قصه‌گویی، بازی و سرگرمی و سرودخوانی با هدف بهره‌مندی کودکان و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار از امکانات فرهنگی را اجرا می‌کنند.

به گفته کیانی؛ در این سفر‌ها از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی به کودکان و نوجوانان روستایی کتاب و محصولات فرهنگی اهدا می‌شود.

ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک طی روز‌های ۱۶ تا ۲۲ مهر ۱۴۰۰ در مراکز ثابت و سیار کانون سراسر استان به‌صورت مجازی و حضوری اجرا خواهد شد و این در حالی است که کتابخانه‌های سیار کانون استان خوزستان با سفر به روستا‌ها و مناطق کم‌برخوردار به پیشواز این هفته رفته‌اند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.