مادر و پسر بنگلادشی با کمک شبکه‌های اجتماعی سرانجام پس از ۷۰ سال به هم رسیدند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک مرد بنگلادشی سرانجام پس از حدود 70 سال مادرش را پیدا کرد. « عبدل قدوس مونسی » که دهه 80 زندگی اش را می گذراند پس از 7 دهه سرانجام به مادرش که سن تقریبا 100 سالگی خود را تجربه می‌کند پیوست.

عبدل قدوس مونسی در سن 10 سالگی برای زندگی با عمویش فرستاده شده بود اما پس از فرار توسط دو خواهر به فرزند خواندگی پذیرفته و بزرگ شد. قدوس 82 ساله اهل براهمانبریا منطقه مرزی که او در سال 1939 به دنیا آمد در این باره به خبرگزاری AFP گفت: « این شادترین روز زندگی من است.»

رسیدن این مادر و فرزند زمانی رقم خورد که در ماه آوریل یک تاجر محلی ویدئویی از قدوس را در فیسبوک منتشر کرد و از کاربران برای یافتن والدینش کمک خواست. تنها چیزی که قدوس از دهه اول زندگی اش به خاطر می آورد نام پدر و مادر و دهکده محل زندگی اش بود. یکی از خویشاوندان قدوس در روستا این پست را مشاهده کرد و به قدوس اطلاع داده شد که مادرش « مونگولا نساء » که تصور می شد در اداخر دهه 90 زندگی اش باشد هنوز زنده است.

بنابراین قدوس که خود پدر سه پسر و پنج دختر است حدود 350 کیلومتر از شهر راجشاهی در غرب بنگلادش به دهکده کودکی اش سفر کرد تا دوباره به مادرش ملحق شود. ویدئویی که در رسانه های بنگلادشی منتشر شده لحظه ای که این مادر و پسر به هم می رسند را نشان می دهد.


بیشتر بخوانید


قدوس درباره حس و حال خود زمانی که مادرش را دوباره پیدا کرد گفت: « مادرم خیلی پیر شده است و نمی تواند صحبت کند. او بعد از دیدن من دستانم را گرفت و گریه کرد. به او گفتم پسرت برگشته و دیگر از این به بعد نگران هیچ چیزی نباش.»

«شفیق اسلام »، برادرزاده قدوس نیز در این باره به خبرگزاری فرانسه گفت: « آن‌ها دست یکدیگر را گرفتند و وقتی همدیگر را در آغوش کشیدند هر دو شروع به گریه کردند.» 

گفتنی است؛ صدها نفر از اهالی روستا نیز برای دیدن این صحنه خاطره انگیز در خانه مادر قدوس تجمع کرده بودند که با دیدن پیوستن این مادر و پسر به هم اشک در چشمان آن‌ها نیز حلقه زد.

در ادامه می توانید این ویدئو را تماشا کنید؛

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.