رویت شیء پرنده درخشان در آسمان استرالیا خبرساز شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ظاهرا یک شیء ناشناس که روز دوشنبه بر فراز آسمان ایالت‌های نیو ساوت ولز و کوئینزلند استرالیا پرواز می‌کرد موشک فضایی چینی بوده است. بنا به گزارش دیلی تلگراف این شیء که به عنوان موشک Long March ۳B شناخته می‌شود حدود ساعت ۶.۲۰ بعدازظهر روز دوشنبه از مرکز پرتاب ماهواره Xichang در چین پرتاب شد.

مشاهده این موشک که هنگام عبور از آسمان شب به شکل یک دیسک سفید رنگ به نظر می‌رسید موجب شد تا تصاویری از آن توسط کاربران در شبکه‌های اجتماعی منتشر و با گمانه زنی‌هایی همراه شود. فیلمی که ۷News.com آن را از ساکنان محلی در سیدنی، ساحل مرکزی به دست آورده نشان می‌هد که توده گازی سفید رنگ از پشت آن (شیء ناشناس) خارج می‌شود.


بیشتر بخوانید


برد تاکر، اخترفیزیکدان در توئیتر خود نوشت: «دیدنی‌های مانند این می‌تواند نادر و شگفت انگیز باشد_ با توجه به شکل عجیب آن‌ها و نحوه حرکت آن‌ها در آسمان. با این حال این دومین پرتاب روز چین بود. آن‌ها بیشتر و بیشتر رایج خواهند شد.»

گفتنی است؛ این پرتاب پس از آن صورت گرفت که استرالیا، ایالات متحده آمریکا و بریتانیا همکاری امنیتی جدیدی را برای تقویت قابلیت‌های نظامی علیه چین اعلام کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۰۹ مهر ۱۴۰۰
از غیب نیومده که ساخت بشره .اینا بشقاب پرنده هم دارن کره ژاپن آمریکا چین روسیه و چند کشور دیگه ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۰۸ مهر ۱۴۰۰
پهپاد جاسوسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۰۹ مهر ۱۴۰۰
آدم فضایی نه جاسوس