شنبدی با اشاره به پایان عملیات احداث بزرگترین بخش دیالیز استان خوزستان در بندر ماهشهر گفت: تجهیز این بخش در حال انجام است و به زودی افتتاح می شود.

محمد شنبدی، مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بخش دیالیز از سوی شرکت پتروشیمی نوید زرشیمی و با اهدای زمین از طرف حاج محمود رفیعی خیرین حوزه سلامت شهرستان ساخته شده و در مرحله تجهیز است و به زودی آماده بهره برداری می‌شود.

او با بیان اینکه این بخش در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع احداث و تاکنون ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: بخش مذکور گنجایش ۲۹ تخت دیالیز را دارد و دارای طرح توسعه در قالب افزایش ۱۰ تخت دیگر نیز است.

شنبدی با اشاره به شناسایی و خدمات دهی به ۱۰۰ بیمار دیالیزی به جز بیماران مهمان در بندر ماهشهر اظهار داشت: با بهره برداری این مرکز قطعاً نیاز بیماران دیالیزی شهرستان برطرف خواهد شد و خدمات در خور شان و منزلت بیماران ارائه می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر تصریح کرد: چشم انداز نهایی همیاری و مساعدت خیرین حوزه سلامت به منظور گسترش و ارتقاء زیرساخت‌های بهداشتی درمانی قابل تقدیر است و امیدوارم روز به روز شاهد درخشش خیرین عرصه سلامت در سطح شهرستان باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.