رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری در خصوص اعزام ورزشکاران به مسابقات جهانی یونان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد رمضی، رئیس فدراسیون ورزش کارگری در نشست خبری پیش از اعزام ورزشکاران به مسابقات جهانی شرکت‌ها در آتن یونان اظهار کرد: مسابقات جهانی ورزش شرکت‌ها در آتن یونان از ۱۴ تا ۱۸ مهرماه برگزار می‌شوند و نزدیک به ۳۵ کشور در این مسابقات شرکت خواهند کرد. کاروان کشورمان با ۱۱۵ ورزشکار در ۶ رشته ورزشی به این مسابقات اعزام خواهد شد. ما در دوره پیش برای اولین بار در مسابقات جهانی فرانسه شرکت کردیم و توانستیم ۳۱ مدال را کسب کنیم. سومین دوره مسابقات جهانی قرار بود در خرداد ماه برگزار شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان این مسابقات تا مهرماه به تعویق افتاد.

او ادامه داد: از تمامی شرکت‌هایی که کمک کردند تا ما با کاروان خوبی به مسابقات جهانی ورزش شرکت‌ها اعزام شویم، تشکر می‌کنم. خوشبختانه روادید تمام اعضای کاروان صادر شده است.  مشارکت جامعه کارگری و شرکت‌ها در این دوره از مسابقات بیشتر شده است و باید رویکرد خاصی نسبت به ورزش کارگری داشته باشیم. حضور در این مسابقات انگیزه و روحیه کارگران کشور را بیشتر خواهد کرد.

رمضی در خصوص پاداش برای مدال آوران گفت: در خصوص پاداش برای مدال آوران مسابقات جهانی خود شرکت‌ها به ورزشکاران پاداش اهدا خواهند کرد، اما وزارت ورزش و جوانان نیز تسهیلاتی را برای این مدال آوران در نظر گرفته است.

او در خصوص پیش بینی اش از کسب جایگاه در این مسابقات افزود: شیوع ویروس کرونا قطعا روی آمادگی ورزشکاران کشورمان تاثیر داشته است، اما ورزشکاران ایرانی مطمئنا تمام تلاش خود را خواهند کرد که مثل دوره گذشته جایگاه سوم این رقابت‌ها را کسب کنند.

رمضی در خصوص داشتن کرسی در فدراسیون جهانی بیان کرد: دوره قبلی که در مسابقات جهانی شرکت کردیم توانستیم یکی از کرسی‌ها را کسب کنیم و تلاش می‌کنیم در رشته‌های فوتبال و جودو کرسی‌هایی را کسب کنیم. فدراسیون ورزش کارگری ما قدمت زیادی ندارد و گرفتن کرسی در فدراسیون جهانی کار سختی است.

او درباره توسعه ورزش قهرمانی کارگری خاطرنشان کرد: ما هر ساله بیش از ۵۰ رقابت در رشته‌های مختلف را برگزار می‌کنیم، اما محدودیت‌های کرونایی مقداری ما را تحت تاثیر قرار داده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار