رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان از کسب رتبه اول کشور توسط این دانشگاه در هفته ملی مهارت خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رضا نقدی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان گفت: با ارزیابی‌های صورت گفته از سوی ستاد مرکزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان رتبه اول هفته ملی مهارت کشور را کسب کرد.

او با اشاره به برگزاری آیین نکوداشت هفته ملی مهارت با عنوان کارآفرینی، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، نقش خیرین در توسعه آموزش‌های مهارتی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان، افزود: این افتخار بزرگ با بهره مندی از توانمندی ها، پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود به دست آمده است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان ضمن اشاره به اهمیت مهارت آموزی و ضرورت توجه به این مقوله مهم، گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای در حوزه‌ی مهارت آموزی، پیشگام و پیشرو در سطح کشور است.

ایشان لازمه پیشرفت همه جانبه کشور را توجه ویژه به آموزش‌های مهارتی عنوان کردند و افزودند: مهارت آموزی موتور محرک ایجاد اشتغال و افزایش بهره وری در سطح جامعه است.

رضا نقدی افزود: به منظور ترویج فرهنگ مهارت آموزی، هدایت، ارتقای منزلت و تضمین جایگاه دانشگاه فنی و حرفه‌ای به مدت یک هفته به عنوان هفته مهارت نامگذاری شده است.

شایان ذکر است پس از دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان، استان‌های یزد، گیلان، دانشکده شریعتی تهران، دانشکده انقلاب اسلامی تهران، فارس، خراسان رضوی و گلستان به ترتیب حائز عنوان‌های دوم تا هفتم کشور شدند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.