مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: ۵۸.۸ درصد جمعیت میاندوآب در نوبت اول و ۱۸.۲ درصد نیز در نوبت دوم واکسن کرونا دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه سهراب حیدری، مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در این شهرستان، گفت: واکسیناسیون کرونا در شهرستان میاندوآب نیز همزمان با سراسر کشور آغاز شده و روند خود را طی می‌کند و در این راستا نیز تمهیدات لازم برای تسهیل واکسیناسیون و رفاه حال مردم اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۵۴ هزار و ۶۵۷ دز واکسن کرونا در این شهرستان تزریق شده است، اظهار کرد: از این تعداد ۱۱۷ هزار و ۹۴۱ دز در نوبت اول شامل ۵۸.۸ درصد جمعیت شهرستان و ۳۶ هزار و ۷۰۶ دز نیز شامل ۱۸.۲ درصد مربوط به نوبت دوم است.

حیدری، با اشاره به اینکه به طور متوسط روزانه چهار هزار و ۲۰۰ دز واکسن در میاندوآب تزریق می‌شود، افزود: علاوه بر مراکز تجمعی واکسیناسیون، مراکز خدمات جامع سلامت شهری، خانه‌های بهداشت روستایی، مرکز خودرویی واکسیناسیون، اتوبوس سیار واکسیناسیون در میاندوآب راه اندازی شده است و به آن دسته از افرادی که امکان مراجعه به مراکز تجمیعی و دیگر پایگاه‌های تزریق واکسن را ندارند، خدمات ارائه می‌دهد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب در ادامه نرخ رشد کرونا در میاندوآب هشت صدم در هر ۱۰۰ هزار نفر اعلام و افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، پرهیز از تجمعات و از همه مهم‌تر تزریق واکسن تنها راه قطع زنجیره انتقال ویروس است و انتظار می‌رود با استقبال مردم از تزریق واکسن، طی هفته‌های آتی آثار مثبت آن را مشاهده کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.