چاغروندی گفت:به منظور تسهیل در امر سوخت‌رسانی به حمل و نقل عمومی و ارائه خدمات مطلوب به زائران عتبات عالیات، یک باب جایگاه سیار سوخت نفتگاز در مسیر برگشت تردد زوار نصب و راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،علی‌اصغر چاغروندی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام گفت: یک باب جایگاه سیار نفتگاز در مسیر بازگشت زوار جهت استفاده اتوبوس‌های بین شهری بدون کارت هوشمند سوخت نصب و راه‌اندازی شده که این جایگاه به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی است.

چاغروندی از آمادگی کامل جایگاه‌های عرضه سوخت در سطح استان در این ایام خبر داد و افزود: همانگونه که در سال‌های گذشته، سوخت‌رسانی در ایام اربعین با کمترین مشکل صورت گرفته، امسال نیز با تلاش همه جانبه مردم و دستگاه‌های اجرایی استان هیچ نگرانی در تأمین سوخت وسایل نقلیه و سوخت جی‌پی‌فور (JP۴) هواپیما وجود ندارد.

مرز بین‌المللی مهران در ۹۶ کیلومتری جنوب غربی مرکز استان و با داشتن ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق با داشتن ویژگی‌هایی، چون امنیت و کوتاهی مسافت با کشور همسایه در بین مرز‌های دو کشور ایران و عراق، به عنوان تنها مسیر بازگشت زمینی در اربعین حسینی سال جاری است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.