دبیر کارگروه اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با ادامه روند کاهشی تعداد مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی، تعداد بستری‌شدگان روزانه این بیماری به ۱۹۰ نفر در استان رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  حمید رضا رحیمی دبیر کارگروه اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با ادامه روند کاهشی تعداد مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی، تعداد بستری‌شدگان روزانه این بیماری به ۱۹۰ نفر در استان رسید. تعداد بستری‌شدگان روزانه کرونا در خراسان رضوی طی ۱۰ روز گذشته یعنی از ۲۸ شهریور که ۲۸۵ بیمار کرونایی در روز بود به حدود ۱۰۰ نفر کاهش یافته است.

او افزود: در حال حاضر هزار و ۱۶۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری هستند که ۸۳۰ نفر از آنان در زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد و شهرستانهای ۱۵ گانه آن قرار دارند.

دبیر کارگروه اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: تعداد بیماران بدحال و بستری در بخشهای مراقبت‌های ویژه استان خراسان رضوی نیز به ۳۷۲ نفر کاهش یافته است. بار دیگر بر پوشش فراگیر واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم تاکید کرد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.