ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری خراسان جنوبی آماده خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) در بازگشت از عتبات عالیات است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به آمادگی ناوگان حمل و نقل مسافری استان برای خدمت رسانی به زائرین عتبات عالیات که از مرزهای زمینی قصد بازگشت  دارند، گفت: تمهیدات لازم برای بازگشت زائران به مرکز و شهرستان‌های استان اتخاذ شده و زائران در بازگشت از عتبات عالیات مشکلی نخواهند داشت.

او افزود: برای ساماندهی و تسهیل در ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی (ع) نماینده انجمن صنفی شرکت‌های مسافری استان در محل پایانه مرزی شهید سلیمانی استان ایلام (مرز مهران) مستقر و پاسخگوی تقاضای زائران است.

جلال زاده اظهار کرد: به تعداد مورد نیاز ناوگان استان در مرز مهران مستقر بوده و در صورت تقاضا و نیاز به ناوگان بیشتر، نسبت به اعزام ناوگان از مرکز و شهرستان‌های استان به مرز مهران اقدام خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از خانواده‌های زائرانی که به صورت گروهی به عتبات عالیات اعزام شده اند خواست تا با اطلاع رسانی به زائران اعزامی، پیگیری‌های لازم برای تأمین ناوگان را از طریق نماینده تشکل صنفی استان مستقر در پایانه مرزی شهید سلیمانی (مرز مهران) انجام دهند.

او ادامه داد: به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائرین سامانه‌های پاسخگویی ۱۴۱ و ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ آماده دریافت نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات هستند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.