فرمانده نیروی دریایی ارتش در توضیحاتی جزئیات جدیدی را از مأموریت ناوگروه ۷۵ ارائه کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران عصر امروز در سفری دو روزه به زادگاهش، استان کردستان بازگشت.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از ورود به استان، ابتدا با حضور در گلزار شهدای سنندج، به مقام شامخ شهدای کردستان ادای احترام کرد.

وی سپس در گفتگو با اصحاب رسانه، با بیان اینکه امروز بسیار خوشحالم که به زادگاهم بازگشته‌ام، گفت: دست تک‌تک مردم عزیز کردستان را می‌بوسم.

امیر ایرانی به ماموریت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: همرزمانم در عمق دریا و به صورت فرامرزی فعالیت کرده و حداقل ۲۵۰۰ کیلومتر دورتر از مرز‌های کشور را اسکورت می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه در آخرین ماموریت انجام شده، ۴۵ هزار کیلومتر مسیر دریانوردی داشتیم، خاطرنشان کرد: در این ماموریت بیشتر از قطر زمین و سه اقیانوس خشن را پشت سر گذاشتیم و از کنار ۵۵ کشور رد شدیم بدون آنکه نیازی به آنان داشته باشیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی با آمادگی کامل و مانند ید واحد در برابر دشمنان ایستاده‌اند، یادآور شد: پرچم نظام آنقدر بالاست که تمام معادلات منطقه‌ای و جهانی به هم خورده است.

امیر ایرانی اظهار کرد: ایرانی‌ها منادی صلح، صفا و دوستی هستند، اما در برابر دشمنان ایستاده‌ایم.

دیدار با خانواده شهید طاله‌وران، دیدار با نماینده ولی فقیه، حضور در مراسم هفته دفاع مقدس در دانشگاه کردستان و دیدار با پیشکسوتان نداجا از دیگر برنامه‌های امیر دریادار ایرانی در سفر به استان کردستان است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.