مجتمع آبرسانی چاه خدابخش شهرستان دلگان با جمعیت چهار هزار نفر و سرمایه گذاری ۵۵ میلیارد ریال روز سه شنبه در مراسمی با حضور فرماندار و مدیران و مسوولان محلی به بهره برداری رسید.

علیرضا قاسمی مدیرعامل آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان  در حاشیه آیین افتتاح  مجتمع آب رسانی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهارداشت: به منظور ارتقا سطح بهره‌مندی اهالی روستاهای چاه خدابخش و اسلام آباد شهرستان دلگان بهره برداری از ۲۲ کیلومتر شبکه توزیع آب آشامیدنی و ۲.۵ کیلومتر خط پمپاژ و حفر و تجهیز یک حلقه چاه انجام شد.

علیرضا قاسمی ادامه داد: بخشی از طرح با همت و مشارکت گروه جهادی ایثارگران غدیر انجام شده که شامل ساخت اتاقک های سرچاهی، نصب ترانس، نصب پمپ و تجهیزات برقی است.

قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان نیز در این آیین اظهارداشت: پروژه مجتمع آبرسانی ۲ روستایی چاه خدابخش با خواست و اراده مردم به سرانجام رسید.

محمدرضا لکزایی افزود: این پروژه که جزء طرح‌های نیمه فعال شرکت آب و فاضلاب روستایی سابق بود پس از یکپارچه‌سازی شرکت‌های آبفای روستایی و شهری فعال شد و امروز شاهد بهره‌برداری آن هستیم.

وی تصریح کرد: در سالی که گذشت خدمات بسیار خوبی بویژه با مدیریت فرماندار دلگان در این شهرستان صورت گرفت به طوریکه بسیاری از روستاها با همراهی و هم‌افزایی مردم و گروه‌های جهادی آبرسانی شد.

گلمورتی مرکز شهرستان دلگان در۴۵۹ کیلومتری جنوب غرب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.