مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ۹۹۴ هزار دُز واکسن کرونا در نوبت‌های اول و دوم به افراد واجد شرایط در استان تاکنون تزریق شده و این روند همچنان با قوت ادامه دارد.

علیرضا شهرکی مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهارداشت: موفقیت در مهار کرونا در سیستان و بلوچستان با همراهی و هم‌افزایی تمام دستگاه‌ها محقق شده است.

وی ادامه داد: ۶۸۸ هزار و ۲۶۵ هزار دُز واکسن در نوبت اول و ۳۱۲ هزار و ۱۵۸ دز نیز در نوبت دوم به شهروندان سیستان و بلوچستان در محدوده سه دانشگاه علوم پزشکی زابل، زاهدان و ایرانشهر تزریق شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به حوزه بیماریابی و نقش آن در مهار کرونا بیان کرد: طرح «شهید سلیمانی» اساس و محور کارش بیماریابی است در بخش دولتی مجموعه‌های مثل ارتش، سپاه، نیروی انتظامی در این بیماریابی با در دسترس قرار دادن کیت‌های تشخیص سریع بسیار کمک کردند.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اینک با افزوده شدن ۹۱ مورد جدید کرونا در سیستان و بلوچستان طی ۲۴ ساعت گذشته شمار مبتلایان این ویروس در استان به ۱۲۳ هزار و ۸۲۲ نفر رسید.

شهرکی ادامه داد: در شبانه‌روز گذشته با افزوده شدن یک مورد جدید شمار در گذشتگان فوت ناشی از کرونا در سیستان و بلوچستان به ۲ هزار و ۵۳۳ نفر رسید.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار