کارشناس تربیتی فرهنگی مدارس صدرا از آغاز سال تحصیلی جدید در ۱۲ مدرسه صدرای پسرانه و هدی دخترانه در استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌الاسلام افضلی؛ کارشناس تربیتی فرهنگی مدارس صدرا در اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان از آغاز سال تحصیلی جدید در ۱۲ مدرسه صدرای پسرانه و هدی دخترانه در استان کرمان خبر داد.

او افزود: مراسم افتتاحیه و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در فضای باز مدارس صدرا وهدی برگزار شد، اما تا زمان تحقق واکسیناسیون عمومی، کلاس‌های درس با جمعیت کم به صورت حضوری و کلاس‌های پرجمعیت به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کارشناس تربیتی فرهنگی مدارس صدرا در اداره کل تبلیغات اسلامی استان، با اشاره به این که رشته علوم و معارف اسلامی در مدارس صدرا با هدف تربیت دانش آموزانی که علاقه‌مند به فراگیری علوم و معارف دینی هستند، تاسیس شده است، بیان داشت: تحصیل در رشته علوم و معارف اسلامی در واقع عمل به تکلیف و رسالت الهی است.

او ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همزمانی با شروع سال تحصیلی گفت: در حال حاضر مدارس صدرا به‌عنوان مدارس انقلاب اسلامی شناخته می‌شوند و یکی از گام‌های مهم تربیتی در این مدارس، توجه به اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و تلاش برای تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام افضلی با توجه به اینکه استان کرمان در سال تحصیلی گذشته با دارا بودن ۱۰ دبیرستان دخترانه و پسرانه صدرا ۸۵۰ دانش آموز را در رشته علوم و معارف اسلامی تربیت کرده است، تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید با افزوده شدن ۲ مدرسه دیگردر سطح استان، مدارس صدرای استان در ۹ شهرستان کرمان، جیرفت، بم، کهنوج، سیرجان، رفسنجان، زرند، منوجان و ریگان مشغول به فعالیت می‌باشند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار