بازیکن تیم ووشوی سپاهان گفت: در مسابقه وقتی دستم دچار آسیب شد به خودم گفتم، اگر قرار است این دست بشکند راضی هستم برای قهرمانی سپاهان بشکند.

سهیلا منصوریان بازیکن تیم ووشوی سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در خصوص آسیب دیدگی خود در آخرین مسابقات لیگ ووشو گفت: من امسال با تیم سپاهان قرارداد بستم، در صورتی که تیم دانشگاه آزاد هم نظرشان این بود که من برای آن‌ها بازی کنم، اما یک علاقه بی حدی به اصفهان دارم که دوست داشتم اگر شهری قرار است قهرمان شود، نصف جهان باشد.

او ادامه داد: شهربانو منصوریان خواهر بزرگتر من مربی تیم ووشوی سپاهان نیز هست و این اتفاق  برای من بسیار قشنگ بود  که مربی خودم، مربی سپاهان هم باشد چرا که می‌تواند تکنیکی و تاکتیکی ما را بسیار جلو ببرد و خدا را شاکرم که قراردادم با تیم سپاهان هماهنگ شد.

بازیکن تیم ووشوی سپاهان بیان کرد: در دور اول  مسابقات لیگ ووشو، دور بسیار سختی را گذراندیم، من  در اولین بازی مقابل دانشگاه آزاد از ناحیه مچ دست دچار شکستگی شدم و ضربه محکمی به صورت حریف زدم که همزمان دستم تیر کشید و همان لحظه متوجه شدم که برای دستم  اتفاقی افتاده است، ولی مجبور بودم مسابقه را ادامه دهم، به هر سختی بود مسابقه را ادامه دادم از لحظه اثابت ضربه به دستم تا ده دقیقه بعد من دستم را از دستکش بیرون نیاوردم، چرا که هر لحظه احساس می‌کردم  دستکشی که خیلی برایم بزرگ بود در دستم در حال تنگ شدن است.

منصوریان خاطرنشان کرد: با همان دست که دچار آسیب دیدگی شده بود، بازی دوم را انجام دادم و در بازی سوم دستکش را باز کردم و متوجه شدم که دستم ورم خیلی شدیدی دارد،  با سرپرست تیم سپاهان برای عکس برداری از دستم رفتیم و پزشک تشخیص داد که استخوان دستم دچار شکستگی شده و ربات‌های دستم آسیب‌های جدی دیده اند و کشیدگی بسیاری دارند.

او ادامه داد: با وجود درد شدید، اما ترجیح دادم به مسابقات ادامه دهم و هیچ کدام از بازیکنان متوجه شکستگی دست من نشدند، همان شب دستم را آتل کردم و به هتل رفتم، فردا صبح آتل را باز کردم و دستم را محکم بستم و رفتم که با یک دست بازی کنم.

بازیکن تیم ووشوی سپاهان عنوان کرد: در مسابقات، من یکی از دست هایم را عقب‌تر از صورتم نگه می‌داشتم که مبادا ضربه به دستم بخورد حتی سرپرست تیم از من خواست اگر نمی‌توانم به مسابقات ادامه ندهم، چون شرایطم را درک می‌کردند، اما من به خاطر آن علاقه‌ای که به تیم داشتم به مسابقات ادامه دادم، به خودم گفتم اگر قرار است این دست بشکند راضی هستم برای سپاهان بشکند، و خداراشکر توانستم در این مسابقات سه بازی را با دست شکسته انجام دهم.

منصوریان اظهار کرد: در بازی آخر فشار زیادی بر روی دستم بود و اگر فیلم‌های بازی را ببینید متوجه می‌شوید که من وقتی به حریف نزدیک می‌شوم یکی از دستانم را به پشت کمرم میبرم که نکند بی‌هوا حریف یا ضربه دستش به دست من برخورد کند، انقدر آسیب شدید بود که حتی داور موقعی که آمد دست من را به عنوان برنده بالا ببرد، من فشار دستش را نتوانستم تحمل کنم، اما خداراشکر که توانستیم قهرمان شویم  و این اتفاق را به همه اصفهانی‌ها و مربی خوبمان شهربانو منصوریان تبریک می‌گویم.

او در رابطه با آخرین وضعیت خود اعلام کرد: در حال حاضر دستم در گچ قرار دارد و دو هفته دیگر باید گچ را باز و فیزیوتراپی را آغاز کنم، چراکه من نزدیک به یک ماه دیگر مسابقه دارم و اکنون با همین حال تمریناتم را آغاز کردم، البته فعلاً تمرینات پا را بیشتر انجام می‌دهم، چون نمی‌توانم دستم را حرکتی دهم، به علت اینکه فشار بیش از حد به دست آوردم کشیدگی ناشی از ضربه بدتر شده است، هنوز دستم دچار مشکل است، اما دو هفته دیگر گچ را باز می‌کنم و به تمرینات ادامه می‌دهم.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.