رئیس امور خیریه باغملک گفت: کمک به نیازمندان شهرستان قابل تحسین است و به عنوان یک نماد وظیفه‌ای در جامعه تحت یک رقابت حسنه خود نمایی می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرج الله شریفی رئیس امور خیریه باغملک گفت: کمک‌های قابل شایانی از سوی جوانان وخیر اندیشان نیکو کار این شهرستان در جهت کمک به نیازمندان قابل تحسین و به عنوان یک نماد وظیفه‌ای در جامعه تحت یک رقابت حسنه خود نمایی می‌کند.

او بیان داشت: چه بسا بسیاری از دوستان خیراندیش در قالب راه اندازی موسسات خیریه به صورت خود جوش وبرای رضای حق در صدد رفع مشکل نیازمندان هستند که این خود نویدی در جهت تحقق این عمل خیرخواهانه است.

شریفی افزود: باغملک حدود ۲۶۲ مسجد و۱۲ حسینه دارد که در فرصت‌های مناسب یک بازنگری در تکمیل هیئت امنای مساجد در حال شکل گیری است و ان شاءالله علاوه بر نظم حاکم در اموال موقوفه چنانچه در هریک از اماکن مذهبی و یا مساجد شهری و روستایی مکان مناسبی در فضای داخلی ویا بیرونی جهت در آمد زدایی به نفع آن مکان مشاهد گردد از طریق ورود سرمایه گزار محلی نسبت به احداث مغازه با نوع کسب و کار تعریف شده اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۲۳ آبان ۱۴۰۰
کسی کمک ما نمیکنه همش الکی