معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: دانش آموزان و فرهنگیان سال‌های دفاع مقدس در جبهه حضور داشتند و جان خود را فدای میهن کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ناصر علی فر، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در آئین نواختن زنگ ایثار و مقاومت در ناحیه یک اهواز گفت: دوران دفاع مقدس را دوره اقتدار، هویت و عظمت انقلاب و زمانه اوج ایثارگری مردم ایران عنوان کرد و گفت: دفاع مقدس انقلاب ایران را حفظ و تثبیت کرد.

او افزود: در دوره پس از انقلاب بیش از ۱۰۰ توطئه از سوی دشمنان و جهان استکباری علیه انقلاب نوپای ایران به اجرا درآمد که بزرگترین آن جنگ تحمیلی بود، ولی با همت مردم ایران اسلامی و با درایت رهبر بزرگ انقلاب و با الطاف الهی این کشور و انقلاب حفظ شد.

علی فر خون شهدا و حضور مردم در صحنه را از علل اصلی ناکامی دشمنان و تداوم راه انقلاب برشمرد و بیان داشت: هدف جنگ تحمیلی نابودی انقلاب ما بود، ولی ملت رشید ایران بر خلاف جنگ‌های ۲ سده اخیر، نگذاشت یک وجب از خاک میهن اسلامی به دست دشمنان اشغال شود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به ادامه دشمنی جهان استکباری علیه ملت انقلابی ایران در طول ۴۲ سال اخیر تصریح کرد: امروز این جنگ به شکل جنگ نرم و جنگ اقتصادی ادامه دارد.

جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با قدردانی از نقش معلمان در تربیت نسلی شهادت طلب و انقلابی ادامه داد: امروزه نسل جدیدی در کشور به دست معلمان تربیت شده که حضور آن‌ها باعث اقتدار کشور ما شده و جوانان فرهیخته و دانشمندان در عرصه فناوری هسته‌ای، نانوتکنولوژی و سلول‌های بنیادین ایران را به سطح کشور‌های تراز اول جهانی ارتقا داده‌اند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.