زنگ مقاومت و ایثار همزمان با هفته دفاع مقدس امروز در مدارس آذربایجان شرقی نواخته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سردار خرم فرمانده سپاه عاشورا در آیین نمادین به صدا درآمدن زنگ ایثار در مدرسه فردوسی تبریز گفت: ایمان، قلم و علم و همچنین وحدت و انسجام از مولفه‌های مهم قدرت است که دانش آموزان عزیز به این مولفه‌ها مجهز هستند.

سردار خرم افزود: ایران اسلامی امروز با قدرت و توان بالا و با داشتن تمام مولفه‌های قدرت در مقابل دشمنان اسلام ایستاده است.

او خاطرنشان کرد: دانش آموزان در شروع سال تحصیلی جدید در واقع رزمایش بزرگ علمی خود را آغاز کردند و با این زنگ مقاومت و ایثار برای اعتلای فرهنگ ایثار و پیشرفت جامعه باید بیش از پیش تلاش کنند.

پاشایی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی هم زنگ مقاومت را زنگ قدرت و اقتدار، آزادی و آزادگی، وفاداری به آرمان‌های انقلاب اسلامی و تربیت نسل آینده انقلاب و اقتدار و مقاومت این نسل خواند و افزود: مدرسه، دانش آموز و معلم امروز نقش بسیار ارزنده‌ای در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ دفاع دارد.

پاشایی تصریح کرد: هر کشوری که اسطوره‌های خود را از یاد ببرد قطعاً به اسطوره‌های بیگانگان پناه می‌برد و سرنوشت کشوری که به بیگانگان در حوزه الگو و اسوه پناه می‌برد ویرانگر و خانمان سوز است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.