معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین از حضور ۹ واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین در نمایشگاه بلاروس خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، شهریار کشاورز معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: ۹ واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین با اخذ غرفه در نمایشگاه صنعت و نوآوری بلاروس حضور یافتند.

کشاورز افزود: در راستای رسالت‌ها و برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان از تولید کنندگان جهت حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی با هدف کمک به توسعه بازار صنایع کوچک و متوسط استان و فراهم کردن زمینه‌های فروش محصولات تولیدی و شناسایی بازار‌های هدف و یا در قالب تور‌های بازدید صنعتی این مهم محقق شده است.

او اضافه کرد: با توجه به برپایی نمایشگاه نوآوری بلاروس که از ۶ الی ۸ مهرماه سال جاری در شهر مینسک پایتخت این کشور، همایش آشنایی با فرصت‌های تجاری و اقتصادی بلاروس در محل سالن همایش‌های هتل ویکتوریا مینسک پایتخت بلاروس با حضور ۲۷ هیئت‌های تجاری و اقتصادی از کشور ایران و با محوریت شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین برگزار شد.

کشاورز گفت: با توجه به اینکه بلاروس یکی از پنج عضو اتحادیه اوراسیا است و ارتباط واحد‌های صنعتی کوچک و متوسط کشور با تجار و بازرگانان آن کشور موجب افزایش صادرات غیرنفتی ایران خواهد شد بنابراین اقدامات لازم برای حضور تولیدکنندگان در قالب تور بازدید و اخذ غرفه توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان انجام شده است.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان بیش از ۸۰ درصد هزینه‌های حضور واحد‌های تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی را از سقف یک میلیارد ریال تا ۲ میلیارد و و ۵۰۰ میلیون ریال به عنوان تشویق و جذب واحد‌های تولیدی برای حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و کمک به توسعه بازار آن‌ها پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار